به موجب مصوبه جلسه عصر شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی دولت از تصویب آئین نامه واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین تجاری باری و مسافری کارکرده زیر ۵ سال عمر در جلسه امروز خبر داد.
خرمشهر - نماینده مردم خرمشهر در مجلس از تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه بیمارستان قلب این شهرستان خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه نهادهای اشتغال وزارت کار گفت:هیات مرکزی آیین‌نامه اجرایی کاریابی‌ها، موارد الزامی را که باید در قرارداد منعقدشده بین کارجو و دفاتر کاریابی خارجی رعایت شود،تصویب کرد.
رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته طرح‌هایی را برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی در کرانه باختری به تصویب رسانده است.
اصلاحات قضایی نتانیاهو امروز دوشنبه با وجود اختلافات شدید با مخالفان و اعتراضات گسترده معترضان در اراضی اشغالی به ویژه قدس، به تصویب رسید.
اصفهان- عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی پایان یافته و بزودی برای تصویب صحن مجلس می‌رود، گفت: در تصویب این باید سرعت بورزیم.
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد امروز قطعنامه محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم راتصویب کرد.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق مجلس از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
عضویت رسمی ایران به عنوان نهمین عضو اصلی سازمان همکاری شانگهای در جریان بیست و سومین نشست سران آن،پس از فرآیند و انجام تعهدات رویه‌ای به جمهوری اسلامی اعطا و به تصویب و امضای دیگر اعضا رسید.
مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT با هدف ایجاد انگیزه و بهره‌گیری مؤثرتر از مدرسین خبره کشور، پیشنهاد اصلاح و بازنگری آئین نامه حق‌التدریس پژوهشگاه را ارائه کرد.
قانون جدید آفساید فعلا قرار است که در چند کشور اروپایی اجرا شود و سپس فیفا آن درباره اجرای آن در سراسر جهان تصمیم‌گیری خواهد کرد.
تصویب ورود زنان به ورزشگاه‌ها در شورای امنیت ملی
در جلسه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» را به تصویب رسید.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از موافقت مجلس شورای اسلامی با اصل هشتاد و پنجی شدن اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جلسه علنی امروز مجلس خبر داد.
رئیسی از استانداری‌ها و ادارات مربوطه در استان‌ها خواست که اراضی که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و ساخت و ساز در آن‌ها انجام نشده را شناسایی کرده و با ارائه مشوق‌های لازم و همچنین بهره گیری از ساز و کار‌های قانونی که در شورای‌عالی شهرسازی به تصویب رسیده است، این زمین‌ها را به ظرفیت ساخت و ساز‌های مسکن کشوراضافه کنند.
بر اساس قانون باید ابتدا برنامه هفتم بررسی و تصویب شود سپس بر اساس آن لایحه بودجه تدوین شود، اما بر اساس شرایط موجود در دولت ممکن است مجوز‌هایی کسب شود که برنامه هفتم با تأخیر تدوین شود. لایحه بودجه ۱۴۰۲ در حال تدوین است و بعد از اتمام آن برنامه هفتم توسعه تدوین می‌شود
مجری طرح توسعه فیبرنوری با اشاره به اولویت وزارت ارتباطات در توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری گفت: در یکسال گذشته دولت، مشوقهای حمایتی خوبی در این زمینه تصویب کرده است.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ریاست سیدابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد و مشوق‌هایی برای حفظ و توسعه اشتغال در کشور تصویب کرد.
طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرایم بدهی به سازمان تأمین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
اعضای هیئت دولت، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
معاون آینده پژوهی و نوآوری شرکت صنعتی نیرومحرکه از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو گفت: رویکرد آینده پژوهی و نوآوری باز در نیازهای فناورانه صنعت گیربکس و موتور سیکلت در نیرو محرکه نهادینه می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ